torsdag 24 december 2009

Veckans ledare: Jultomten


I flera hundra år har han plågat dvärgar att arbeta under usla förhållanden, med löjligt låg lön och utan några som helst förmåner.

Hans rykte används för att skrämma barn till fullständig lydnad.

Trots tusentals anmärkningar kring hans bristfälliga djurhållning undviker han åtal år efter år.

Det är bara att konstatera att Jultomten är en fantastisk ledargestalt och en förebild för oss alla. Veckans ledare vecka 52 är: Jultomten

Anders Johanson
Ensam på julafton

2 kommentarer:

  1. Jag är inte "Elias Daléns" elev -.-
    Jag använder paranteser hur jag vill
    så fu xD

    SvaraRadera
  2. Sant, hon är inte min elev längre. Johanna gick ut nian i somras, med knappa G:n i de flesta ämnena.
    Hon fick verkligen ligga i för att få dem, om du förstår vad jag menar.

    SvaraRadera