onsdag 2 december 2009

Muggtjuv härjar på kontoret!


Det är någon på kontoret som stjäl muggar. I förra veckan blev jag av med min "Världens bästa chef"-mugg och idag blev Elias på ekonomi av med sin mugg med vargtryck. Elias fick muggen av sin numera döda mor när han var 10 år gammal och den betyder väldigt mycket för honom.

Fast det viktigaste av allt är ändå att jag hittar min mugg. Min "World´s best boss"-mugg har ett stort affektionsvärde för mig eftersom jag köpte den i samband med att jag fick min första chefstjänst. Tyvärr är jag inte så mesig som Elias och tar bilder på min kaffemugg, men jag vet hur den ser ut och jag SKA hitta den igen.

Om inte muggarna är återlämnade senast imorgon kl.13.00 kommer kontoret att stängas av och genomsökas av undertecknad tills dess att muggen är återfunnen.

Hilsen
Anders Johanson
Enheten för avdelningssfrågor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar