torsdag 17 december 2009

Veckans Chef utgår



Min sedan två veckor återkommande utnämning av en ledargestalt som är värd vår respekt utgår. Med tanke på vad jag upplevt de senaste två dagarna känner jag för att bryta med det gamla och satsa på något nytt. Därför lägger jag in ett fräckt Youtube-klipp istället för att utse Veckans ledare.

Om de där mossiga människorna på Enheten för Avdelningsfrågor såg att jag har sådan här kreativitet i en utsatt situation skulle de allt ångra att de gjorde sig av med mig.

Fast jag är så mycket mer än en position och en titel, jag är någon även om jag inte är chef längre. Hoppas jag.

Förresten, visst är hon den blonda med Tech-9:an och den där bikinin med amerikanska flaggan på rätt fräsig? Hon hade fått avfyra min 9 mm halvautomatiska pistol vilken dag som helst. Hellre hon än min fru Susanne iaf.

Anders Johanson
Utan organisationstillhörighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar