söndag 6 december 2009

Klargörande kring "bloggande"


Klargörande på förekommen anledning. Denna blogg uppdateras vanligtvis endast på arbetstid. Så som enhetschef har jag befogenhet att skriva på denna blogg på betald arbetstid. Ingen annan på Enheten för Avdelningsfrågor har denna rätt.

IT-Laban får inte uppdatera sin blogg om t-shirtar med tryck, Elias på ekonomi får inte uppdatera sin "humorblogg" (OBS- Inte rolig) och Praktikant-Jenny får under inga som helst omtändigheter lov att uppdatera sin blogg "Jag hatar min chef så j*vla mycket.

Notera att jag kommer att komma cirka 15 minuter senare till jobbet imorgon på grund av att jag var tvungen att skriva detta inlägg hemifrån. Ström och datorslitage kommer att interndebiteras.

Anders Johanson
Enheten för Avdelningsfrågor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar