fredag 18 december 2009

Kontoret tömt


Nu har jag tömt mitt gamla kontor på alla gamla prylar jag samlat på mig. Mina mindmaps, mina projektplaner, mina utkast på power point-presentationer, alla mina disketter- allt är borta nu.

Det kändes oändligt tomt när jag kopplade ur min lilla trummande tomte som jag hade kopplat till USB-porten på min dator. Jag kände bara sorg. Inte ens min smygtagna bild av Praktikant-Jenny när hon går på toa kunde muntra upp mig.

Alla mina gamla underlydande satt i möte med den nya ledningen för Enheten för Avdelningsfrågor, så jag kunde inte ens få ett nedlåtande leende från dem. Fy fan.

Anders Johanson
Utan kontor och utan livsuppgift

1 kommentar:

  1. Kan du lägga upp bilden på Praktikant-Jenny här på bloggen? Eller skicka den i ett mail?

    SvaraRadera