lördag 2 januari 2010

Hemma i stugan


Nu är jag tillbaka i stugan i Dalsland igen. Smet iväg från min nye vän Elias Dalén ganska så omedelbart efter att jag vaknat på nyårsdagen. Elias kände sig lite illa till mods över att jag spenderat natten i hans säng, tillika utan byxor. Jag sover alltid med naket underliv!

Nyårsfirandet gick i övrigt ganska så lugnt till, förutom att Tommy (vaktmästare på Mullbergaskolan) hade sönder två av mina Lasse Åberg-champagneglas. Oförlåtligt och jag kommer att tvinga Leif Waldemark, rektor på Mullbergaskolan att ta kostnaden för dessa två glas. Det är ett tydligt ledarskap att inte låta vandalism gå obehindrat förbi.

I övrigt mår jag bra, så pass bra att jag på måndag kommer att släppa en stor nyhet här på siten. Anders Johanson har planer för framtiden och du kan bli en del av den framtiden.

Anders Johanson
Innovatör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar