söndag 3 januari 2010

Anders Johanson: Delaktig Återhämtning AB


Välkomna till framtidens konsult, konsulten som kan ta dig, ditt företag och ditt ledarskap från att bara vara en grå och vardaglig mus till ett rytande lejon. Anders Johanson: Delaktig Återhämtning hjälper dig till nästa nivå, vare sig det gäller lön, äktenskap eller Super Mario Brothers.

Tack vare den för Anders Johanson: Delaktig Återhämtning unika "Återhämtningssnurran" kan just jag hjälpa dig på ett sätt som du aldrig blivit hjälpt tidigare.

Första steget är att jag tar en koll på förutsättningarna (Asses), nästa steg är att jag värderar situationen (Evaluate), sedan hanterar jag situationen (Manage) och till sist följer jag upp och mäter (Measure). Eftersom fokus ligger på delaktighet är det självklart jag som gör allt arbete. Notera att det absolut sista steget, faktureringen(The Fracture) inte finns med i snurran- fast den finns alltid med i beräkningarna ändå.

I veckan kommer jag att presentera Anders Johanson: Delaktig Återhämtnings mission statement och vision.

Välkomna till framtiden- Välkommen till Anders Johanson: Delaktig Återhämtning

Kontakta Anders Johanson: Delaktig återhämtning nu!!!!


Anders Johanson
Konsult

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar