tisdag 15 mars 2011

Tentakelporr


Har inte bloggat på ett par dagar beroende på personliga problem.

Har beställt in en absurd mängd tentakelporr från Japan som min bror Jean-Claude och jag skulle sälja på en stor mangamässa i Tyskland kommande helg. Nu visar det sig att hela sändningen är kontaminerad. Det är bequerell hit och sivert dit. Vem fan bryr sig om strålskador, det är bilder på unga japanska flickor som får tentakler uppkörda i alla upptänkliga kroppsöppningar. De som njuter av sånt förtjänar att deras penisar skrumpnar ihop och trillar av på grund av strålförgiftning.

GE MIG MIN TENTAKELPORR NU!

Anders Johanson
Entreprenör

4 kommentarer:

  1. På tal om personliga problem: Du har inte ringt mig eller "sems":at mig på jättelänge.

    Hatar du mig?

    SvaraRadera
  2. Förresten, jag hittade den här tösen precis:
    http://hjortmossegatan.blogspot.com/?expref=next-blog

    Du gillar ju ensamstående mödrar OCH barn!

    SvaraRadera
  3. Elias, jag gillar ensamstående mammor- barnen är ett onödigt ont. Vet du om den här mamman har svårt eller lätt att fixa barnpassning?

    SvaraRadera
  4. Hon kan säkert be en av sina klasskamrater att passa ungjäveln medan ni leker.

    SvaraRadera