onsdag 16 mars 2011

Förkyld


Jag är förkyld. Fråga mig inte hur det har gått till, för jag är aldrig förkyld. Säkert någon förnumstig jävla controller någonstans som tänkte att "Jag är iofs förkyld så att det sprutar bakterier ur mig, men jag KAN bara inte sitta still hemma". Sen kommer den store ledarskapskonsulten Anders Johanson och ska prata SWOT-analyser och teambuilding varpå min hälsa riskeras (jag var ju tvungen att ligga med controllern såklart)

Så nú har den stora Anders Johanson drabbats av ett litet förkylningsvirus som gör att min annars så skarpsynta blick fördimmas. Helvete. Inte ens Jean-Claudes vulkansand hjälper och den är ändå bra mot cancer!

Anders
Så in i helvet fördkyl och ömkansvärd

Ps. Elias, om jag inte överlever det här så ärver du alla mina personliga tillhöigheter utom min kendo-dräkt. Den vill jag ska skänkas till min kendoklubb så att de kan ha den i montern där mitt tredjepris från Kendo-DM 1989 står d.s.

1 kommentar:

  1. Anders

    jag vill inte att du dör, men jag vill faen ha din bil.

    SvaraRadera