söndag 20 mars 2011

Modern porr



Det var många år sen jag såg en porris (tror det var på en SKL-konferens våren 1997, någon hade köpt in-room porr via hotellets betal-tv tjänst) sen dess har jag sysselsatt mig med annat. Igår kopplade jag dock in min dvd-spelare som jag inte använt sen jag flyttade hem från Mullberga igen. I den spelaren satt det en tysk(?) film inklistrad i skivfacket- helt omöjlig att få ut. Jag tittade på den och förfärades över hur kort tid de manliga skådespelarna klarade av att prestera, tre-fyra sekunder max. Sen la de massor med tid på att ligga med tjejen iaf. Blev så förbannad efter en timme att jag kastade in hela spelaren i brasan. Den knastrade gott! Imorgon köper jag en ny på Lidl.

Anders Johanson
No 1-minute man

Klargörande: Har nu fått förklarat för mig att filmen i dvd-spelaren uppenbarligen var satt på att spelas upp baklänges. Det förklarar en del, förutom varför den satt i min dvd-spelare och vem som tyckte det var en god idé att titta på den baklänges.

2 kommentarer: