torsdag 17 mars 2011

Min sjukdom och hur den påverkar mig


Att vara så här sjuk som jag är påverkar min kvicktänkthet och min spiritualitet. Jag brukar kunna skriva en massa kvickheter om det mesta, men nu orkar jag inte ens tänka. Titta bara på bilden ovan. Det är från den gången då jag och Elias åkte Finlands-färjan (jag skriver gången, för det lär aldrig hända igen). Elias stelnade till lite på dansgolvet när han såg en fräsch dam som dansade och det blev lite pinsamt en stund. Jag menar, i vanlia fall hade jag skrivit något skitroligt som "Elias käkade glosoppa till lunch" eller "Hans ögon stod ut som kattakoddar". Nu bara sitter jag här, helt tom i huvudet. Precis som alla kvinnor, alltid.

Anders Johanson
Inte frisk

1 kommentar:

  1. Okej, för det första så jag hade inte duschat på 2 veckor och för det andra så hade jag aldrig sett ett sådant par fasta skinkor tidigare. Jag blev ju faen nervös!

    SvaraRadera