torsdag 3 mars 2011

Tänkvärt



Det här är så oerhört inspirerande,ibland när jag känner mig svag som ledare sätter jag på det här klippet och tittar på det om och om igen. De här citaten och ledorden bränner sig rakt in i djupet av min själ. De inspirerar mig, får mig att vilja bli en bättre ledare. Jag gillar även bruket av power point-effekter för att ytterligare förstärka budskapet. Ord som åker in från höger och vänster, upp och ner, schackbrädet, snurran. Ja allt är så oerhört bra och fint.

Om du inte uppskattar den här videon är du inte ledarskapsmaterial plus att du är en dålig människa.

Anders Johanson
Ledarskapare

OBS- För att förtydliga: Jag har aldrig känt mig svag som chef. Det skrev jag endast för att väcka sympatier. Inte för att jag behöver den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar