onsdag 29 juni 2011

Otrohet via nätet är överskatttat


Att vara otrogen på nätet är överskattat. När jag fortfarande var gift med min numera ex-fru, Slappa-Susanne, var jag otrogen ett flertal gånger på olika konferenser. Det var allt från konferensvärdinnor till andra konferensdeltagare som fångade mitt intresse och jag fångade deras också ska väl tilläggas. Jag försökte mig även på att vara otrogen via nätet, men det vara inte riktigt samma sak. Att sitta där och andas tungt framför ett tangentbord var inte riktigt min grej.

Nej, ta det från en erkänd horbock som mig: Ska du ha sex, ha det på riktigt och inte via någon jävla betalsajt. Dessutom är det ruskigt jobbigt att rengöra ett tangentbord från allt kladd.

Anders Johanson
För fri kärlek, men inte på nätet

Ps. VictoriaMilan, vad är det för ett uselt namn på en site som säljer otrohet? Varför inte ett mer självförklarande namn som "Otrohet.se", el. "Knullarunt.se"? Dessutom tror jag att det bara kommer hänga en massa karlar på den där siten. d.s

1 kommentar: