onsdag 22 juni 2011

Min USP och företagsidé


I alla diskussioner kring min inställning till jämställdhet och kvinnors chefskap känner jag att min konsultfirma Anders Johanson: Delaktig Återhämtning hamnat i skymundan.

Konceptet bakom mitt företag är att jag, Anders Johanson, dyker upp på just ditt bolag och hjälper till med återhämtningen. En återhämtning som du som företagsledare kommer att vara delaktig i. Låter det spännande? Det kommer mera!

Genom Anders Johansons "Wheel of Återhämtning" kommer jag, tillsammans med er och mot en skälig ersättning, analysera ert företag enligt modellen ovan.

Steg 1: Asses. I det här skedet insuper jag stämningen på företaget och noterar allt från affärsidé till inredning och de anställdas utseende

Steg 2: Evaluate. Jag utvärderar allt i en vacker rapport (kan fås i franskt band mot tilläggskostnad)

Steg 3: Manage. Genom min unika insyn i ledarskapets inre kärna lotsar jag dig mot nya landvinningar kring hur du kan påverka dina anställda positivt, genom att uppträda negativt.

Steg 4: Measure. Vi mäter allt förbättringsarbete. Fakturan skickas, betalas inom 14 dagar annars tillkommer en effektiv ränt om 14 % per dag.

Anders Johanson
Ledarkapskonsult/VD AJDÅ AB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar