tisdag 21 juni 2011

Laxrosa och trams


Jag tycker att det är härligt med laxrosa, precis som Christopher O´Reagan lägger jag ner mycket tid på mitt utseende samtidigt som jag tycker att män är överlägsen kvinnor på alla sätt. Jag skäms inte för att säga det heller. Vi är bättre på allt, men jag föredrar fortfarande att ligga med kvinnor framför män.

Det här med att visa känslor tycker jag är viktigt. Jag brukar ofta visa för mina underställda när jag är missnöjd med dem. Jag brukar ofta visa för en kvinna när jag vill igga med dem. Jag brukar ofta visa när en kvinna ska vara tyst och endast svara på tilltal.

Kalla mig gammeldags, men så är det.

Anders O´Johanson
Obotlig romantiker av den gamla skolan

3 kommentarer:

  1. Inte konstigt du e singel.... Om du vill likna dig v O´Reagan, så bör du läsa artikeln igen. Du är INGET av det han är.
    Du är ingen gentleman. Du är en mansgris.

    Madeleine

    SvaraRadera
  2. Haha, Madeleine verkar inte klara av starka män som vet vad de vill. Kanske har hon problem med sin kvinnlighet?

    SvaraRadera